Navigatie

De goede doelen zijn bekend!!

Wij zijn supertrots en heel gemotiveerd om ons vanaf nu via de wensenwebshop en een fantastisch feest op 30 juni 2018 in te zetten voor:

Twee lokale doelen die ook dit jaar weer heel dicht bij ons staan;

Gijsje Eigenwijsje had 4 jaar geleden ons hart al gestolen. Toen bleek dat het eerste huis een flinke renovatie behoefde, twijfelden wij geen moment en besloten wij ons opnieuw in te gaan zetten voor dit prachtige doel. Gezinnen waar een kind ernstig of zelfs ongeneeslijk ziek is, een fijne, ontspannen week weg te bezorgen. En dat in een gezellig huis, dat volledig is aangepast om het een gezin zo comfortabel mogelijk te maken. Hier zetten wij ons wederom, met alle liefde en plezier heel graag voor in!

En de Quiet Communnity in Tilburg, een bijzonder mooi initiatief om de stille armoede in Tilburg te verzachten. Hoe? Door mensen die het, om wat voor reden dan ook, niet breed hebben, geluksmomenten te geven. Een keer naar de kapper, een dagje uit met het hele gezin, schoolspullen....Als je in armoede leeft, zijn dit dingen waar je op gaat bezuinigen, terwijl ook deze "geluksmomenten" zo waardevol zijn. Je zit beter in je vel als je haar goed zit, even de accu opladen door iets gezelligs te doen en als kind met leuke maar degelijke spullen naar school kunnen gaan. Het lijken kleine dingetjes maar ze zijn oh zo belangrijk om je goed te voelen en mee te doen in onze maatschappij.

We kijken er naar uit om, met veel creativiteit en de hulp van jullie, honderden geluksmomenten te verzamelen en uit te delen.

© 2015 - 2018 OMC stichting goede doelen | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel